Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]
Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Aĸциитe нa LVМН Моеt Неnnеѕѕу Lоuіѕ Vuіttоn ЅЕ дocтигнaxa peĸopд, cлeд ĸaтo ĸoмпaниятa зa лyĸcoзни cтoĸи oтчeтe дaлeч пo-дoбpи oт oчaĸвaнитe пpoдaжби
Индустрията трябва да реши куп основни проблеми преди да видим пълната реализация на новото поколение мрежи
Средно между 0,4 и 1,2 % от потребителите на Фейсбук (над 1 млрд. общо) се възползват от фалшивата реклама, сочат данните в годишния отчет на компанията за 2014 г.
Както обикновено ситуацията се отразява пряко на целия пазар и днес той губи още 4 млрд. от капитализацията си